Kundeservice > Fiberbredbånd

Fiberbredbånd

I vår kunnskapsdatabase har vi samlet alle våre brukerveiledninger og annen dokumentasjon:

Formålet med hjelpesidene er å samle all informasjon på ett sted, samt gi deg som bruker mulighet til å komme med innspill, ideer eller bidra med tips til andre brukere.

Leveringstiden vår er fra 6 til 8 uker. Det finnes unntak der vi allerede har fiber inn i bygg allerede og kan levere på svært kort varsel.

Det er ingen problem, vi kan levere 1, 5, 13 eller flere IP-adresser som du kan bruke, enten via vår ruter eller din egen.

Nei, på bedriftsnett er wifi svært sjeldent en del av løsningen. Dette fordi et bedriftsnett krever høyere grav av stabilitet enn et vanlig privatnett. Vi kan derimot levere wifi som en ekstra tjeneste der vi drifter og sikrer løsningen for deg. Alt du trenger å gjøre er å oppgi hvor stort området og hvilket passord ønsker du. Resten løser vi for deg!

Så lenge det finnes fiber i nærheten kan vi sannsynligvis levere. Send adresse og kontaktinfo til post@altidata.no så kommer vi tilbake til deg etter å ha sjekket kart og kapasitet.

Nei, det er ingen gebyrer ved oppgradering av hastighet, du betaler kun en ny månedspris.

Vi har fiber stort sett over hele triangelet fra Egersund til Kristiansand til Bykle og tilbake til Egersund. Vi kan også levere fiber andre steder i Norge igjennom samarbeid med andre.

Forskjellen på en privat og en bedriftslinje er først og fremst knyttet til vilkår / hva du kan forvente av leverandøren din

Prioritert rettetid ved feil, prioritert kundeservice, planlagt nedetid utenfor kontortid, utstyr som tåler «tøffere» bruk og rett/tillatelse til å bruke linjen til f.eks servere og andre type tjenester som man ofte ikke får lov til å bruke en privat-linje til. Generelt stilles det mye høyere krav/forventninger til en bedriftslinje enn en privatlinje av kundene.

Åpent 08.00–16.00 alle hverdager

E-post: support@altidata.no

kundeservice-2

Registrer sak

Fyll ut skjema under for å registrere sak.